Til samarbejdspartnere

Vi prioriterer samarbejde og kontinuitet

Når vi løser opgaver, sker det altid i tæt samarbejde med de involverede aktører. Vi vægter faglig sparring med både samarbejdspartnere og fast personale højt for at sikre den mest effektive løsning.

For at opretholde kontinuitet prioriterer vi at finde medarbejdere, der allerede har kendskab til stedet eller opgaven. Hvis det ikke er muligt, udvider vi søgningen til vores øvrige medarbejdere med de rette kompetencer.

Nogle opgaver kræver, at Psyk Vikarservice midlertidigt overtager ansvaret for en borger, indtil en mere permanent løsning er på plads. Andre handler om at styrke det faste personales kompetencer, så de selv kan varetage opgaven gennem målrettet faglig sparring. Uanset opgavens karakter arbejder vi tæt sammen med vores samarbejdspartnere og sikrer en løbende dialog om, hvordan vi i fællesskab skaber den bedste løsning.

Fagligt kompetente medarbejdere

Vi har medarbejdere, der er klædt på til at kunne udføre, lede, formidle og udvikle sygepleje, der både er sundhedsfremmende, sundhedsbevarende og sygdomsforebyggende med det enkelte menneske i centrum.

Vores medarbejdere har kundskaber i psykologiske forholds indflydelse på menneskets adfærd og reaktioner, hvilket gør dem i stand til at vurdere konkrete hensigtsmæssige tiltag i forhold til en borgers/patients reaktionsmønster.

De har samtidig også teoretisk viden og stærke færdigheder inden for kommunikation og pædagogik – en forudsætning for et godt samarbejde med borgere/patienter, pårørende, kollegaer og samarbejdspartnere.

Opgaven bestemmer arbejdsgangen

Vi sammensætter teams, der er skræddersyet til opgaven og som består af medarbejdere med de rette kompetencer. Skal vi løse en specialopgave, laver vi derfor et team, med de medarbejdere, der er bedst kvalificeret til den givne opgave. 

Alle medarbejdere har tilkendegivet kompetencer og denne viden sammenholdt med vores professionelle vurdering, danner baggrund for udvælgelsen af medarbejdere, der inviteres til at være en del af opgaven.

Vi informerer altid om hvilken medarbejder og faggruppe, der møder til vagten og bliver en medarbejder forhindret i at møde til tiden, kontakter vi selvfølgelig stedet for at gøre opmærksom på dette. 

Ofte stillede spørgsmål

Er du interesseret i vores ydelser opfordres du til at kontakte os på  76 75 60 00 . Her kan vi tage en snak om den pågældende opgave, dens omfang, og krav til opgaven.

Vores medarbejdere har min. 2 år erfaring indenfor psykiatrien og er fagfagligt uddannede. Vores medarbejdere kan gå direkte ud og tage ansvar i den psykiatriske sygepleje sammen på lige fod med det faste personale, da de både har den teoretiske viden og den praktiske erfaring med sig.

Vagter kan både bestilles telefonisk på 76 75 60 00 og via vores bookingsystem, hvor oplæring selvfølgelig vil finde sted fra vores side. Vi kommer gerne til jer for at undervise i vores bookingsystem, så I er godt klædt på til både at bestille og afbestille vagter og til at få overblik over systemets kalender.

Du kan oprette en vagt i CAS Vikarbooking appen. 

Er en bestilt vagt ikke længere aktuel, fordi afdelingen selv har kunnet dække den eller skærmningen ikke længere er nødvendig, kan den afbestilles uden beregning, dog senest 4 timer før vagtstart.

Vi har gode erfaringer med at vores samarbejdspartnere bestiller vagter i god tid, hvilket giver os en dækningsgrad på i gennemsnit ca. 95%.

Professionalisme og respekt

Hos Psyk Vikarservice er vores tilgang enkel – vi leverer kvalitet og kompetence med mennesket i centrum.

Grundlaget for vores arbejde med mennesker er empati. Vores medarbejdere er aktivt lyttende og arbejder anerkendende med en konfliktnedtrappende tilgang, som tager det hele menneske i betragtning.

Samtidig kompetenceafklarer vi alle vores medarbejdere, så vi kan sammensætte teams, der matcher de konkrete behov og efterspørgsler på bedst mulig vis.

En trofast samarbejdspartner

Vores erfarne medarbejdere deltager gerne aktivt i faglig sparring. Vores medarbejdere har en omfattende erfaring med behandling af psykiatriske patientgrupper og er i stand til at reagere hurtigt og hensigtsmæssigt i akutte situationer. De har teoretisk viden, færdigheder i kommunikation og evnen til at danne relationer med patienterne, som er afgørende for at give en effektiv og målrettet behandling.

De tager hensyn til patienternes kulturelle baggrund og bruger deres faglighed og kommunikative evner til at finde de bedste behandlingsløsninger.

Vi har overenskomst med

Specialiseret vikarbureau til psykiatrien

Vores erfarne medarbejdere står klar til at hjælpe i enhver situation

Scroll to Top